IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Termin
wniesienia wadium:
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia
04.07.2019 roku do godz. 9:00
2. Wysokość wadium:
Wadium na CAŁOŚĆ zamówienia wynosi 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset
złotych).
Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium
zostanie odrzucona.
3. Wadium może być wniesione:
a. W pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku
Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej – nr konta: 40 9462 0003 2001
0000 4053 0002
b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym,
c. Gwarancjach bankowych,
d. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. z 2014r, poz. 1804 oraz z
2015r., poz. 978 i 1240).
Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a
kopia dowodu wniesienia wadium w pieniądzu - dołączona do oferty.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku
bankowym.
Zarówno gwarancje jak i poręczenia (oryginał), muszą być udzielane do
końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz
wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo
zamówień publicznych okoliczności, w których Wykonawca składający
ofertę traci wadium na rzecz zamawiającego.
4. Zatrzymanie wadium:
Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a
i 5 Ustawy PZP
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający zatrzymuje
wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami.
5. Zwrot wadium:
Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a,
2, 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Termin płatności (w dniach - 30, 45) | 10,00 |
Okres gwarancji (w miesiącach - 24 m-ce, 36 m-cy) | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
polegającego na wprowadzeniu zmian w zakresie terminu realizacji
przedmiotu umowy oraz w zakresie wynagrodzenia.
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 PZP, Zamawiający przewiduje możliwość
dokonania następujących zmian umowy:
1) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy o czas
niezbędny do wykonania dostaw stanowiących przedmiot umowy, nie dłuższy
jednak niż okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany,
polegających na:
a. wystąpieniu okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpienia
zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie
można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu
lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych
rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających terminowe
wykonanie robót, które to działanie nie są konsekwencją winy
którejkolwiek ze stron,
b. wystąpieniu okoliczności niemożliwych do przewidzenia przy zawarciu
umowy i niezawinionych przez żadną ze stron, np.: wystąpieniu zjawisk
związanych z działaniami osób trzecich, za których działania żadna ze
stron nie ponosi odpowiedzialności.
c. konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych
organów, jeżeli konieczność wykonania tych prac wynikła z przyczyn
niezawinionych przez Wykonawcę.
d. wstrzymaniu realizacji dostaw przez właściwe organy jeżeli
wstrzymanie to wystąpiło z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
e. zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jeżeli zmiana
taka wpływa na czas wykonania przedmiotu umowy
f. zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy w tym wymagań Zamawiającego
lub rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części dostaw
stanowiących przedmiot umowy.
2) w zakresie zmiany wynagrodzenia:
a. w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wynagrodzenie
ulegnie zmianie, adekwatnie do zmiany wysokości stawki podatku od towaru
i usług, jeżeli zamiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania
zamówienia przez Wykonawcę,
b. w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części umowy -
o kwotę wynikającą z tych zmian, przy czym punktem wyjścia do ustalenia
nowego wynagrodzenia będą ceny wynikające z oferty Wykonawcy,
c. w przypadku jeśli po dokonaniu rzeczywistych pomiarów mebli do
zabudowy powstanie różnica w stosunku do obmiarów ofertowych, zmiana
wynagrodzenia zostanie wprowadzona w zakresie różnicy tych pomiarów,
przy uwzględnieniu stawek jednostkowych zawartych w ofercie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-07-04, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: