IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Termin płatności (w dniach: 30 dni, 45 dni, 60 dni) | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do Umowy w zakresie
asortymentu dostarczanych Leków, poprzez:
a) zastąpienie jednego Leku innym jedynie w przypadku, gdy zaprzestano
wytwarzania danego Leku lub wstrzymano albo wycofano Lek z obrotu na
podstawie decyzji właściwego organu.
b) w przypadku zmian cen urzędowych, wprowadzonych odpowiednim aktem
prawnym – w stopniu wynikającym z tych zmian,
c) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z promocji ustalonej
przez producenta,
d) w przypadku obniżenia ceny leku,
e) W przypadku wyczerpania wartości pakietu w okresie obowiązywania
umowy, Wykonawca zapewni dostawę asortymentu po cenach przetargowych.
Dostawy odbywać się będą do chwili rozstrzygnięcia nowego przetargu.
2. W sytuacji, o której mowa w ust. 1 a, Wykonawca może zaoferować w
cenie nie wyższej niż wskazana w Ofercie lek o tych samych wskazaniach
medycznych.
3. Zmiana, o której mowa w ust. 1 a może być dokonana na wniosek
Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia przekazania Zamawiającemu informacji o
przyczynie zmiany wraz z dokumentami potwierdzającymi właściwości
medyczne proponowanego Leku oraz dopuszczającymi go do obrotu na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Zmiana cen może nastąpić również w przypadkach wymienionych niżej:
a) wprowadzenia do obrotu w okresie realizacji umowy leku równoważnego,
przy czym strony ustalą jego cenę jednostkową, która nie może być wyższa
niż cena leku uwzględnionego pierwotnie w umowie;
b) zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania), przy czym
nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości
sztuk w opakowaniu oraz proporcjonalnie do zmiany nastąpi korekta ceny
opakowania;
c) objęcia leków refundacją na podstawie decyzji administracyjnej, z
której wynika zmiana dotychczasowej ceny;
d) zmiany decyzji administracyjnej o objęciu produktu leczniczego
refundacją w zakresie jego urzędowej ceny zbytu, przy jednoczesnym
wskazaniu tegoż produktu leczniczego jako podstawy limitu;
e) zmiany urzędowej ceny zbytu produktu leczniczego stanowiącego
podstawę limitu w danej grupie limitowej;
f) zmiany produktu leczniczego stanowiącego podstawę limitu w danej
grupie limitowej.
g) korekta cen w przypadku obniżenia cen urzędowych lub limitu nie ma
zastosowania, jeśli w ramach Umowy towar oferowany jest po cenie
niższej.
5. W przypadkach określonych w ust. 4 pkt. c-f, cena produktu
leczniczego zostanie ustalona z uwzględnieniem zasad określonych art. 9
ust. 2 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków
spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów
medycznych ( Dz. U. Nr 122, poz. 696 ze zm.).
6. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży leku (leków) Zamawiającemu po
cenie nie wyższej niż wysokość limitu finansowania tego leku ustalanej
zgodnie z obwieszczeniem Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych
leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz
wyrobów medycznych, obowiązującym w dniu zastosowania (podania) leku.
Jeżeli okaże się, że Wykonawca w ramach niniejszej umowy sprzedawał leki
po cenie wyższej niż wynikająca z obwieszczenia obowiązującego w dniu
zastosowania (podania) leku, będzie zobowiązany do zwrotu Zamawiającemu
różnicy między tą ceną, a ceną wynikającą z obwieszczenia. Wykonawca w
takich przypadkach wystawi Zamawiającemu stosowne faktury korygujące.
7. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem
nieważności. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegną
ceny brutto. Cena netto pozostanie bez zmian przez cały okres
obowiązywania umowy.
Urzędowa zmiana stawki podatku VAT nie stanowi zmiany warunków umowy i
nie wymaga sporządzenia aneksu
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-08-30, godzina:
11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: