IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Termin
wniesienia wadium:
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia
03.03.2020 roku do godz. 10:00
2. Wysokość wadium:
Wadium wynosi 14 000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych)
Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium
zostanie odrzucona.
3. Wadium może być wniesione:
a. W pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku
Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej – nr konta: 40 9462 0003 2001
0000 4053 0002
b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym,
c. Gwarancjach bankowych,
d. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. z 2007r Nr 42, poz. 275 z
późn. zmianami).
Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a
kopia dowodu wniesienia wadium w pieniądzu - dołączona do oferty.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku
bankowym.
Zarówno gwarancje jak i poręczenia (oryginał), muszą być udzielane do
końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz
wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo
zamówień publicznych okoliczności, w których Wykonawca składający
ofertę traci wadium na rzecz zamawiającego.
4. Zatrzymanie wadium:
W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 3 lit. b – e,
dokumenty te muszą zawierać określenie przedmiotów, w których wadium
zostaje zatrzymane przez Zamawiającego, tj., kiedy Wykonawca, którego
oferta została wybrana:
a. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie,
b. Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie Wykonawcy ub kiedy Wykonawca, który złożył
ofertę:
d. W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z
przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o
których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczeniach o których mowa w art. 25a
ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o
której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 co powodowało brak możliwości wybrania
oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający zatrzymuje
wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami.
5. Zwrot wadium:
Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo
zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Termin płatności (w dniach) | 20,00 |
Długość okresu gwarancji (w miesiącach) | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron
wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności takiej
zmiany tylko i wyłącznie w przypadku i na zasadach szczegółowo
określonych poniżej.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w
przypadku:
2.1. Co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy
zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia
wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej
zmiany zakresu przedmiotu umowy także w wypadku zmian w obowiązujących
przepisach prawa, mających wpływ na wartość robót objętych niniejszą
umową,
2.2 Co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku
wystąpienia konieczności robót dodatkowych
2.2 W zakresie danych identyfikujących strony umowy, takich jak np.
firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron,
2.3 Co do terminu wykonania Przedmiotu umowy:
- w przypadku wystąpienia w okresie wykonywania robót okoliczności
nadzwyczajnych, tj. zdarzeń nagłych, nieprzewidywalnych i niezależnych
od woli Wykonawcy, uniemożliwiających wykonanie umowy w całości lub
części, którym nie można było zapobiec, ani przeciwdziałać przy
zachowaniu należytej staranności, takich jak w szczególności, złe
warunki pogodowe o charakterze ekstremalnym;
- w przypadku wystąpienia konieczności robót dodatkowych.
2.4 W przypadku zmian wynikających z sytuacji określonych w § 15 -
projekt umowy.
2.5 W przypadku zaistnienia obiektywnej potrzeby Zamawiający dopuszcza
zastosowanie rozwiązań lub materiałów równoważnych na etapie realizacji
zamówienia.
3. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem
nieważności. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegną
ceny brutto. Cena netto pozostanie bez zmian przez cały okres
obowiązywania umowy.
4. Urzędowa zmiana stawki podatku VAT nie stanowi zmiany warunków umowy i
nie wymaga sporządzenia aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-03-03, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
W przypadku
nieotrzymania dofinansowania z powiatu dąbrowskiego, Zamawiający na
podstawie art. 93 ust. 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania.