IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Termin
wniesienia wadium:
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia
15.05.2020 roku do godz. 11:00
2. Wysokość wadium:
Wadium na CAŁOŚĆ zamówienia wynosi 1 150,00 PLN (słownie: jeden tysiąc
sto pięćdziesiąt złotych).
Wadium na POSZCZEGÓLNE części zamówienia (pakiety) wynosi odpowiednio:
Nr pakietu Kwota wadium w zł
1 700,00
2 200,00
3 250,00
Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium
zostanie odrzucona.
W przypadku składania oferty na więcej niż jeden zakres, wadium należy
wnieść w wysokości, stanowiącej sumę kwot wadium wymaganych dla części
(pakietów), na które składana jest oferta.
3. Wadium może być wniesione:
a. W pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku
Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej – nr konta: 40 9462 0003 2001
0000 4053 0002
b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym,
c. Gwarancjach bankowych,
d. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. 2020.0.299 t.j.)
Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a
kopia dowodu wniesienia wadium w pieniądzu - dołączona do oferty.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku
bankowym.
Zarówno gwarancje jak i poręczenia (oryginał), muszą być udzielane do
końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz
wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo
zamówień publicznych okoliczności, w których Wykonawca składający
ofertę traci wadium na rzecz zamawiającego.
4. Zatrzymanie wadium:
Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a
i 5 Ustawy PZP
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający zatrzymuje
wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami.
5. Zwrot wadium:
Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy
Prawo zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Termin płatności (w dniach - 30, 45) | 10,00 |
Okres gwarancji (w miesiącach - 24 m-ce, 36 m-cy) | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
polegającego na wprowadzeniu zmian w zakresie terminu realizacji
przedmiotu umowy oraz w zakresie wynagrodzenia.
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 PZP, Zamawiający przewiduje możliwość
dokonania następujących zmian umowy:
1) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy o czas
niezbędny do wykonania dostaw stanowiących przedmiot umowy, nie dłuższy
jednak niż okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany,
polegających na:
a. wystąpieniu okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpienia
zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie
można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu
lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych
rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających terminowe
wykonanie robót, które to działanie nie są konsekwencją winy
którejkolwiek ze stron,
b. wystąpieniu okoliczności niemożliwych do przewidzenia przy zawarciu
umowy i niezawinionych przez żadną ze stron, np.: wystąpieniu zjawisk
związanych z działaniami osób trzecich, za których działania żadna ze
stron nie ponosi odpowiedzialności.
c. konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych
organów, jeżeli konieczność wykonania tych prac wynikła z przyczyn
niezawinionych przez Wykonawcę.
d. wstrzymaniu realizacji dostaw przez właściwe organy jeżeli
wstrzymanie to wystąpiło z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
e. zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jeżeli zmiana
taka wpływa na czas wykonania przedmiotu umowy
f. zmianie sposobu wykonania przedmiotu umowy w tym wymagań
Zamawiającego lub rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części
dostaw stanowiących przedmiot umowy,
g. wykonaniu robót dodatkowych.
2) w zakresie zmiany wynagrodzenia:
a. w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wynagrodzenie
ulegnie zmianie, adekwatnie do zmiany wysokości stawki podatku od towaru
i usług, jeżeli zamiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania
zamówienia przez Wykonawcę,
b. w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części umowy -
o kwotę wynikającą z tych zmian, przy czym punktem wyjścia do ustalenia
nowego wynagrodzenia będą ceny wynikające z oferty Wykonawcy,
c. w przypadku jeśli po dokonaniu rzeczywistych pomiarów mebli do
zabudowy powstanie różnica w stosunku do obmiarów ofertowych, zmiana
wynagrodzenia zostanie wprowadzona w zakresie różnicy tych pomiarów,
przy uwzględnieniu stawek jednostkowych zawartych
w ofercie,
d. w przypadku wykonaniu robót dodatkowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-05-15, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: